Support

Anne Honoré Badstue

Executive Assistant

Köpenhamn

Anne Honoré Badstue har en språkutbildning från Copenhagen Business School. Anne har tidigare arbetat som Executive Assistant i bl.a. DHL Worldwide Express, på danska tidningen Berlingske Tidende och som Personal Assistant för Johan Schrøder och kommer senast från Russell Reynolds Associates i Köpenhamn. Anne började hos Axcel 2016 som Executive Assistant för Axcels Managing Partner Christian Schmidt-Jacobsen.

Kontakt

Bettina Krygell

Executive Assistant

Köpenhamn

Bettina Krygell har en examen från CBS. Bettina har tidigare varit anställd hos Fielding & Partners i London där hon arbetade med återförsäkring. Det var även i London hon började inom Nordea där hon har en lång karriär bakom sig som PA inom Emerging Markets & Finance, Nordea Asset Management & Life, för VD Christian Clausen och senast för Karen Tobiasen, chef för Group Human Resources. Bettina började hos Axcel i november 2017 som Executive Assistant för Axcels Executive Chairman, Christian Frigast.

Kontakt

Elnaz Ghasemi

Receptionist

Köpenhamn

Elnaz Ghasemi har en kontorutbildning med speciell inriktning på administration och anställdes hos Axcel 2011. Tidigare har Elnaz Ghasemi varit anställd på Hotel Saxildhus i Kolding.

Kontakt

Susanne Ardai-Blomberg

Receptionist

Stockholm

Susanne Ardai-Blomberg har tidigare varit anställd som receptionist/studiovärdinna på Europa Studios/Sonet Studios (1990-2008), receptionist hos Axel Johnson (2008-10) och receptionist hos Triton Management AB (2010-13).

Kontakt

Joanna Davidsson

Office Manager

Stockholm

Joanna Davidsson har läst medie- och kommunikationsvetenskap vid Högskolan för Lärande och Kommunikation i Jönköping. Joanna Davidsson har tidigare arbetat som Office Assistant i den nordeuropeiska riskkapitalfonden Triton (2009-12). Innan dess har Joanna haft ett vikariat hos Axcel som Office Assistant (2008-09), dit hon återvände 2012.

Kontakt

Lise Aistrup

Receptionist

Köpenhamn

Lise Aistrup har en merkonomutbildning i kommunikation och började hos Axcel under 2016. Lise har tidigare arbetat på olika kontorshotell i Köpenhamn. Lise har hand om receptionen hos Axcel – tillsammans med Janni Lagoni.

Kontakt

Serena Åslund

Office Manager/Assistant

Stockholm

Serena Åslund har arbetat som Executive Assistant till Finansministern i São Paulo i Brasilien. Tidigare har Serena arbetat som Export Assistant med internationell kundservice och språkstöd på Inoar Cosméticos Ltda. Serena har även jobbat som tolk på Clark Football Languages till World Cup 2014, Women’s World Cup 2015 och EURO 2016. Serena har börjat med Axcel under 2017 som Office Manager/Assistant.

Kontakt

Bettina Bang

Receptionist

Köpenhamn

Bettina har en utbildning i handel och kontor och började hos Axcel 2017. Bettina har 20 års erfarenhet som receptionist/kontorschef och har tidigare varit anställd på bland annat Carnegie, SEB och Aberdeen Asset Management.

Kontakt

Support

Anne Honoré Badstue

Executive Assistant

Köpenhamn

Anne Honoré Badstue har en språkutbildning från Copenhagen Business School. Anne har tidigare arbetat som Executive Assistant i bl.a. DHL Worldwide Express, på danska tidningen Berlingske Tidende och som Personal Assistant för Johan Schrøder och kommer senast från Russell Reynolds Associates i Köpenhamn. Anne började hos Axcel 2016 som Executive Assistant för Axcels Managing Partner Christian Schmidt-Jacobsen.

Kontakt

Bettina Krygell

Executive Assistant

Köpenhamn

Bettina Krygell har en examen från CBS. Bettina har tidigare varit anställd hos Fielding & Partners i London där hon arbetade med återförsäkring. Det var även i London hon började inom Nordea där hon har en lång karriär bakom sig som PA inom Emerging Markets & Finance, Nordea Asset Management & Life, för VD Christian Clausen och senast för Karen Tobiasen, chef för Group Human Resources. Bettina började hos Axcel i november 2017 som Executive Assistant för Axcels Executive Chairman, Christian Frigast.

Kontakt

Elnaz Ghasemi

Receptionist

Köpenhamn

Elnaz Ghasemi har en kontorutbildning med speciell inriktning på administration och anställdes hos Axcel 2011. Tidigare har Elnaz Ghasemi varit anställd på Hotel Saxildhus i Kolding.

Kontakt

Susanne Ardai-Blomberg

Receptionist

Stockholm

Susanne Ardai-Blomberg har tidigare varit anställd som receptionist/studiovärdinna på Europa Studios/Sonet Studios (1990-2008), receptionist hos Axel Johnson (2008-10) och receptionist hos Triton Management AB (2010-13).

Kontakt

Joanna Davidsson

Office Manager

Stockholm

Joanna Davidsson har läst medie- och kommunikationsvetenskap vid Högskolan för Lärande och Kommunikation i Jönköping. Joanna Davidsson har tidigare arbetat som Office Assistant i den nordeuropeiska riskkapitalfonden Triton (2009-12). Innan dess har Joanna haft ett vikariat hos Axcel som Office Assistant (2008-09), dit hon återvände 2012.

Kontakt

Lise Aistrup

Receptionist

Köpenhamn

Lise Aistrup har en merkonomutbildning i kommunikation och började hos Axcel under 2016. Lise har tidigare arbetat på olika kontorshotell i Köpenhamn. Lise har hand om receptionen hos Axcel – tillsammans med Janni Lagoni.

Kontakt

Serena Åslund

Office Manager/Assistant

Stockholm

Serena Åslund har arbetat som Executive Assistant till Finansministern i São Paulo i Brasilien. Tidigare har Serena arbetat som Export Assistant med internationell kundservice och språkstöd på Inoar Cosméticos Ltda. Serena har även jobbat som tolk på Clark Football Languages till World Cup 2014, Women’s World Cup 2015 och EURO 2016. Serena har börjat med Axcel under 2017 som Office Manager/Assistant.

Kontakt

Bettina Bang

Receptionist

Köpenhamn

Bettina har en utbildning i handel och kontor och började hos Axcel 2017. Bettina har 20 års erfarenhet som receptionist/kontorschef och har tidigare varit anställd på bland annat Carnegie, SEB och Aberdeen Asset Management.

Kontakt