Support

Anne Honoré Badstue Executive Assistant

Anne Honoré Badstue har en språkutbildning från Copenhagen Business School. Anne har tidigare arbetat som Executive Assistant i bl.a. DHL Worldwide Express, på danska tidningen Berlingske Tidende och som Personal Assistant för Johan Schrøder och kommer senast från Russell Reynolds Associates i Köpenhamn. Anne började hos Axcel 2016 som Executive Assistant för Axcels Managing Partner Christian Schmidt-Jacobsen.

Kontakt

Camilla Hogrefe Heideby Executive Assistant

Camilla Hogrefe Heideby är universitetsekonom i finansiell rådgivning, har en tvåårig ekonomutbildning (HD 1. del) samt är utbildad fastighetsmäklare. Camilla har tidigare arbetat som Executive Assistant för SEB:s högsta ledning. Tidigare var Camilla bankrådgivare hos SEB och Danske Bank och har totalt 18 års erfarenhet från den finansiella sektorn. Camilla började hos Axcel under 2016 som assistent för Axcels Executive Chairman och Partner, Christian Frigast.

Kontakt

Janni Lagoni Receptionist

Janni Lagoni är utbildad receptionist och har varit hos Axcel sedan 2008. Janni Lagoni arbetade från 1994 till 2008 i USA, bl.a. som personlig assistent och sekreterare, senast hos Hadid Development i Los Angeles. Janni Lagoni tar – i samarbete med Lise Aistrup – hand om receptionen hos Axcel.

Kontakt

Elnaz Ghasemi Receptionist

Elnaz Ghasemi har en kontorutbildning med speciell inriktning på administration och anställdes hos Axcel 2011. Tidigare har Elnaz Ghasemi varit anställd på Hotel Saxildhus i Kolding.

Kontakt

Susanne Ardai-Blomberg Receptionist

Susanne Ardai-Blomberg har tidigare varit anställd som receptionist/studiovärdinna på Europa Studios/Sonet Studios (1990-2008), receptionist hos Axel Johnson (2008-10) och receptionist hos Triton Management AB (2010-13).

Kontakt

Joanna Davidsson Office Manager

Joanna Davidsson har läst medie- och kommunikationsvetenskap vid Högskolan för Lärande och Kommunikation i Jönköping. Joanna Davidsson har tidigare arbetat som Office Assistant i den nordeuropeiska riskkapitalfonden Triton (2009-12). Innan dess har Joanna haft ett vikariat hos Axcel som Office Assistant (2008-09), dit hon återvände 2012.

Kontakt

Lise Aistrup Receptionist

Lise Aistrup har en merkonomutbildning i kommunikation och började hos Axcel under 2016. Lise har tidigare arbetat på olika kontorshotell i Köpenhamn. Lise har hand om receptionen hos Axcel – tillsammans med Janni Lagoni.

Kontakt

Support

Anne Honoré Badstue Executive Assistant

Anne Honoré Badstue har en språkutbildning från Copenhagen Business School. Anne har tidigare arbetat som Executive Assistant i bl.a. DHL Worldwide Express, på danska tidningen Berlingske Tidende och som Personal Assistant för Johan Schrøder och kommer senast från Russell Reynolds Associates i Köpenhamn. Anne började hos Axcel 2016 som Executive Assistant för Axcels Managing Partner Christian Schmidt-Jacobsen.

Kontakt

Camilla Hogrefe Heideby Executive Assistant

Camilla Hogrefe Heideby är universitetsekonom i finansiell rådgivning, har en tvåårig ekonomutbildning (HD 1. del) samt är utbildad fastighetsmäklare. Camilla har tidigare arbetat som Executive Assistant för SEB:s högsta ledning. Tidigare var Camilla bankrådgivare hos SEB och Danske Bank och har totalt 18 års erfarenhet från den finansiella sektorn. Camilla började hos Axcel under 2016 som assistent för Axcels Executive Chairman och Partner, Christian Frigast.

Kontakt

Janni Lagoni Receptionist

Janni Lagoni är utbildad receptionist och har varit hos Axcel sedan 2008. Janni Lagoni arbetade från 1994 till 2008 i USA, bl.a. som personlig assistent och sekreterare, senast hos Hadid Development i Los Angeles. Janni Lagoni tar – i samarbete med Lise Aistrup – hand om receptionen hos Axcel.

Kontakt

Elnaz Ghasemi Receptionist

Elnaz Ghasemi har en kontorutbildning med speciell inriktning på administration och anställdes hos Axcel 2011. Tidigare har Elnaz Ghasemi varit anställd på Hotel Saxildhus i Kolding.

Kontakt

Susanne Ardai-Blomberg Receptionist

Susanne Ardai-Blomberg har tidigare varit anställd som receptionist/studiovärdinna på Europa Studios/Sonet Studios (1990-2008), receptionist hos Axel Johnson (2008-10) och receptionist hos Triton Management AB (2010-13).

Kontakt

Joanna Davidsson Office Manager

Joanna Davidsson har läst medie- och kommunikationsvetenskap vid Högskolan för Lärande och Kommunikation i Jönköping. Joanna Davidsson har tidigare arbetat som Office Assistant i den nordeuropeiska riskkapitalfonden Triton (2009-12). Innan dess har Joanna haft ett vikariat hos Axcel som Office Assistant (2008-09), dit hon återvände 2012.

Kontakt

Lise Aistrup Receptionist

Lise Aistrup har en merkonomutbildning i kommunikation och började hos Axcel under 2016. Lise har tidigare arbetat på olika kontorshotell i Köpenhamn. Lise har hand om receptionen hos Axcel – tillsammans med Janni Lagoni.

Kontakt